Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ביבי : ביבי המלך - YouTube / שלום ביבי ובולסונארו, תודה על ההזמנה.

ביבי : ביבי המלך - YouTube / שלום ביבי ובולסונארו, תודה על ההזמנה.. חוק נגד נתניהו והבטחות ענק לעבאס. אם ביבי רוצה לשנות את החוק, עליו לעשות זאת, כך שתוקפו יתחיל לאחר הבחירות הבאות. כך אמר נתניהו בעקבות שביתת העובדים (שהם בפועל המנהלים) של רכבת ישראל אם לסיסמה זה או ביבי או טיבי יש קונים, אין להתפלא שיש קונים גם לגרסה הכלכלית שלה, והאווילית לא פחות: הטרנד שסוחף את הרשתות החברתיות.

ביבי הוא נהנתן קטן ביחס למה שמייחסים לו. התשובה היא משום שכל כרטיס מייצג תדמית/ זהות ההיסטוריה המשפחתית של ביבי ידועה כמובן וזו חוכמה בדיעבד, אבל קיומן של 3 חתימות או יותר ללא ספק מעיד על קושי במימוש הזהות האוטנטית. ראש המוסד לשעבר מאיר דגן סבר כי ביבי הוא המנהל הגרוע ביותר. כך אמר נתניהו בעקבות שביתת העובדים (שהם בפועל המנהלים) של רכבת ישראל שר המודיעין אלי כהן הגיב לממשלת השינוי שעתידה לקום בתחילת השבוע:

ביבי קינג | מזבלה
ביבי קינג | מזבלה from mizbala.com
ביבי ממשיך לשקר לעם ישראל: האובססיה לנתניהו צריכה להסתיים עמית סגל: ביבי הוא לא איש של כסף. זה או ביבי או ניסנקורן. הנהג לא צריך יותר לומר. זה הוא שמאפשר לבריוני הימין להשתולל ברחובות, להסית ולפרק את החברה הישראלית מול הטרור, נתוני העוני והבידוד הבינלאומי, ביבי וממשלתו ממשיכים לפרק את החברה והמדינה. ביבי'לה ⭐ , israel, holon, mivtsa sinai, 21: חוץ מ'רק לא ביבי' אין למחנה השינוי שום חיבור.

האובססיה לנתניהו צריכה להסתיים עמית סגל:

Photos, address, and phone number, opening hours, photos, and user reviews on yandex.maps. אם ביבי היה רוצה לעשות כסף הוא היה היום מולטי מיליארדר. בִּנְיָמִין (בּׅיבּׅי) נְתַנְיָהוּ (להאזנה (מידע • עזרה); אזרח ישראלי שראשי התיבות של שמו הן בנ ושמו הפרטי של אביו הוא בנציון, לא יוכל להצביע בבחירות לכנסת. ביבי נזכר במה שהרבי מליובאוויטש זצל אמר לו לפני 33 שנים • צפו. אז עכשיו ביבי מציג עצמו כשליחו של אלוהים? חוק נגד נתניהו והבטחות ענק לעבאס. התשובה היא משום שכל כרטיס מייצג תדמית/ זהות ההיסטוריה המשפחתית של ביבי ידועה כמובן וזו חוכמה בדיעבד, אבל קיומן של 3 חתימות או יותר ללא ספק מעיד על קושי במימוש הזהות האוטנטית. הוא מונע אחידות ומקדם שפה אלימה ושחיתות. מדקדקים איתו כחוט השערה שלא נולדה. הודות לבוגדנות של נתניהו, הזונה הישראלית שמקבלת פקודות ישירות מהסרסור היושב בבית הלבן! ביבי'לה ⭐ , israel, holon, mivtsa sinai, 21: ראש המוסד לשעבר מאיר דגן סבר כי ביבי הוא המנהל הגרוע ביותר.

זה הוא שמאפשר לבריוני הימין להשתולל ברחובות, להסית ולפרק את החברה הישראלית מול הטרור, נתוני העוני והבידוד הבינלאומי, ביבי וממשלתו ממשיכים לפרק את החברה והמדינה. שלום ביבי ובולסונארו, תודה על ההזמנה. מה בלי ביבי תהיה שואה? הנהג לא צריך יותר לומר. אנשים באים ואנשים הולכים תם זמנו 13 שנים זה מאוד מכובד בואו הרי אתם מנסים לקדם את אהבת העם ואהבת המדינה.

"גם אם ביבי יישב בכלא אני מצביע לו"
"גם אם ביבי יישב בכלא אני מצביע לו" from ynet-images1.yit.co.il
אם ביבי רוצה לשנות את החוק, עליו לעשות זאת, כך שתוקפו יתחיל לאחר הבחירות הבאות. זה או ביבי או ניסנקורן. מדקדקים איתו כחוט השערה שלא נולדה. זה הוא שמאפשר לבריוני הימין להשתולל ברחובות, להסית ולפרק את החברה הישראלית מול הטרור, נתוני העוני והבידוד הבינלאומי, ביבי וממשלתו ממשיכים לפרק את החברה והמדינה. ביבי ממשיך לשקר לעם ישראל: ומדוע התעקש שלא לתקוף באיראן? מרגע שהאחריות תעבור לידיים חדשות יגלו כולם למרבה תדהמתם שרק לא ביבי זו לא מדיניות ונתניהו איננו התירוץ האולטימטיבי. הודות לבוגדנות של נתניהו, הזונה הישראלית שמקבלת פקודות ישירות מהסרסור היושב בבית הלבן!

ראש המוסד לשעבר מאיר דגן סבר כי ביבי הוא המנהל הגרוע ביותר.

ומדוע התעקש שלא לתקוף באיראן? ערוץ הטלגרם הרשמי של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו. ביבי'לה ⭐ , israel, holon, mivtsa sinai, 21: הטרנד שסוחף את הרשתות החברתיות. לאחר מכן הצטרף למפלגת הליכוד והיה חבר הכנסת השתים עשרה וסגן שר החוץ. Photos, address, and phone number, opening hours, photos, and user reviews on yandex.maps. ביבי ממשיך לשקר לעם ישראל: סרטון דומה פירסם גם מדינה, שזכה פעמיים באליפות העולם בגלישת גלים. מה בלי ביבי תהיה שואה? זה או ביבי או ניסנקורן. הודות לבוגדנות של נתניהו, הזונה הישראלית שמקבלת פקודות ישירות מהסרסור היושב בבית הלבן! כתבת ביבי אפס, זה משקף מה שחשבת עליו? ביבי, לעומת זאת, שינה את כיוון חייו המקצועיים, נטש את עולם העסקים ופנה לפוליטיקה, נישא בין לא ממני רכש ביבי את סגולותיו כפוליטיקאי, לי אין את הנדרש לעבודה מסוג זה.

* ישראל תותקף גם בכמה פצצות אטום: ביבי ממשיך לשקר לעם ישראל: אזרח ישראלי שראשי התיבות של שמו הן בנ ושמו הפרטי של אביו הוא בנציון, לא יוכל להצביע בבחירות לכנסת. הוא מונע אחידות ומקדם שפה אלימה ושחיתות. האובססיה לנתניהו צריכה להסתיים עמית סגל:

James: ביבי נתניהו נאום
James: ביבי נתניהו נאום from m.knesset.gov.il
זה או ביבי או ניסנקורן. חוץ מ'רק לא ביבי' אין למחנה השינוי שום חיבור. ביבי הלך ללמוד משפטים העיפו אותו ממועצת התלמידים ביבי הלך ללמ. הטרנד שסוחף את הרשתות החברתיות. Photos, address, and phone number, opening hours, photos, and user reviews on yandex.maps. שלום ביבי ובולסונארו, תודה על ההזמנה. ערוץ הטלגרם הרשמי של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו. אז למה ביבי צריך 3 כרטיסים?

ערוץ הטלגרם הרשמי של ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו.

זה הוא שמאפשר לבריוני הימין להשתולל ברחובות, להסית ולפרק את החברה הישראלית מול הטרור, נתוני העוני והבידוד הבינלאומי, ביבי וממשלתו ממשיכים לפרק את החברה והמדינה. שלום ביבי ובולסונארו, תודה על ההזמנה. חוץ מ'רק לא ביבי' אין למחנה השינוי שום חיבור. אם ביבי רוצה לשנות את החוק, עליו לעשות זאת, כך שתוקפו יתחיל לאחר הבחירות הבאות. הודות לבוגדנות של נתניהו, הזונה הישראלית שמקבלת פקודות ישירות מהסרסור היושב בבית הלבן! אל תדאג ביבי כל אויביך יפלו אני נותן לממשלה החדשה עד חודש בכלל כל מי שדרך עליך בכלל על הליכוד אין לו חלק ונחלה במדינה של היהודים עוד ימים יגידו בעזרת השם. ביבי הוא נהנתן קטן ביחס למה שמייחסים לו. הנהג לא צריך יותר לומר. אבל מבחינה אידיאולוגית הוא רכש במידה מסוימת מן. חוק נגד נתניהו והבטחות ענק לעבאס. מרגע שהאחריות תעבור לידיים חדשות יגלו כולם למרבה תדהמתם שרק לא ביבי זו לא מדיניות ונתניהו איננו התירוץ האולטימטיבי. הוא מונע אחידות ומקדם שפה אלימה ושחיתות. שר המודיעין אלי כהן הגיב לממשלת השינוי שעתידה לקום בתחילת השבוע: